Fall in love with yourself again

Wat zie jij in de spiegel?

Als jij in de spiegel kijkt, wat zie jij dan? Zie jij alleen die imperfecties of zie jij ook de mooie kanten die jij hebt? Wat zou jij graag in de spiegel willen zien? Wanneer ben jij gelukkig? Wanneer voel jij weer liefde voor jouwzelf. Wanneer wordt jij weer op jezelf verliefd?

Voeding

Ons lichaam heeft een energieverbruik. Eet jij meer dan dat jij op een dag verbruikt dan kom je aan. Eet jij minder dan jij verbruikt, dan val je af. Het is allemaal niet zo moeilijk. Alleen weet jij wat jij allemaal op een dag eet? Soms is dit veel meer dan wat jij misschien denkt of juist te weinig. Te weinig eten komt ook regelmatig voor. Jouw verbranding zit op slot en doet niks meer voor je, waardoor je ook niet afvalt.

Bewegen

Hoe actief ben jij elke dag? Heb jij een zittend beroep of juist staand, dit maakt allemaal verschil in jouw energieverbruik. Hoeveel sport jij per week? Hoe actief ben jij nog naast jouw werk. Hoe meer beweging jij dagelijks hebt, hoe hoger jouw energieverbruik is. Pak de fiets in plaats van de auto, of ga lopen in plaats van de fiets. Ga staan achter je computer, als jouw bureau omhoog kan. Pak de trap, de roltrap of lift is bedoeld voor minder validen en niet voor mensen die goed ter been zijn.

Mindset

De bovenste twee onderdelen zijn super belangrijk, maar het belangrijkste is misschien wel hoe is jouw “mindset”? Wat vertel jij jouwzelf elke dag? Luister jij naar jezelf als het even niet lukt en geef je dan ook op, of blijf jij doorzetten? Vaak is de grootste struggle, het doorbreken van jouw eigen patronen. Ben jij sterker dan jouw mind? Wie bepaalt er? Jij of laat jij jouw mind voor jouw bepalen?

Fall in lOVE with yourself again

Ik heb een super mooi traject voor jouw opgezet. Om hiervoor in aanmerking te komen wil ik eerst dat je de volgende vragen beantwoord. Ik wil namelijk dat jij je 110% gaat geven om ook de resultaten te boeken die jij wilt gaan halen.

  1. Ben jij bereid om minimaal 3 dagen in de week te trainen (krachttraining)?
  2. Ben jij bereid om jouw voeding bij te gaan houden, elke dag, elk moment?
  3. Ben jij bereid om jezelf op nummer 1 te zetten?

Heb jij alle vragen beantwoord met een “Ja”. Oké let’s talk!!

Wat gaan we doen?

We nemen jouw voeding onder de loep. Ik wil weten wat je eet. Ik wil weten wat jij super lekker vind en wat helemaal niet.

Voedingsschema

Je ontvangt van mij een voedingsschema die gebaseerd is op jouw lichaam. Met de bijbehorende Macro’s. We maken vooral geen gebruik van crashdiëten of andere gekke dingen. Het voedingsschema is zoveel mogelijk gebaseerd op wat jij lekker vind om te eten en er is zelfs ruimte voor iets lekkers. Whooohoo! Hoe lekker is het om je doelen te bereiken, maar ook van jouw guilty pleasure te genieten.

Trainingsschema

Je ontvangt van mij een trainingsschema met een link naar een youtube video waar de oefening wordt voor gedaan.

Elke week vul je een feedback formulier in over de voortgang en ontvang je van mij feedback over de nieuwe week.

Patronen doorbreken

We gaan jouw patronen doorbreken. Waar loop jij continu tegenaan? Wat vind jij lastig. We gaan dit bespreken en gaan zorgen dat jij deze kunt gaan doorbreken. Want het echt doel is niet afvallen, niet aankomen, niet beter eten, maar Fall in LOVE with yourself Again. Want dat is het gene wat jouw echt gelukkig gaat maken.

Lunchbox

Je ontvangt bij het traject een lunchbox naar keuze. Dus waar jij ook naartoe gaat, laat jouw activiteiten jouw doelen niet in de weg staan. Dit voorkomt dat jij in de verleiding komt en minder snel minder goede keuzes gaat maken. De lunchboxen hebben super leuke prints, dus hierin wil je natuurlijk ook alleen maar de juiste producten in meenemen die jouw helpen bij jouw doelen.